Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: ou@obecpencin.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů.

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Pěnčín
Pěnčín 109
798 57 Laškov

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
středa 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)

15. 11. Leopold

Zítra: Otmar

Termíny svozu odpadů rok 2018.jpg

Splatnost poplatku za odvoz komunálního odpadu a ze psů

Termín splatnosti je do 31. března a do 30.září. Částka pro rok 2018 je 450,- / 1 osoba / rok. Za 1 psa je Kč 100,- / rok a za každého dalšího Kč 150,- / rok.
Občané mohou poplatek platit hotově v úřední dny pondělí a středu na OÚ, složenkou nebo bankovním převodem na č. účtu Obecního úřadu Pěnčín 8120701 / 0100. Dále uveďte variabilní symbol pro identifikaci platby (VS).
VS sestává z roku platby + kód (01) + číslo domu. Příklad:
201801 xxx                            (xxx = číslo popisné vaší nemovitosti, např. 001   nebo 222). Do zprávy pro příjemce uveďte např. "4 osoby a 1 pes"
Děti do jednoho roku svého věku poplatek neplatí. Platba může být provedena i dříve. Výše uvedená splatnost je nejzazší možný termín.

Informace: tel. 582 378 721 nebo ou@obecpencin.cz

Návštěvnost stránek

149889
obecpencin_footer.png