Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: ou@obecpencin.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Pěnčín
Pěnčín 109
798 57 Laškov

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
středa 8:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)

25. 3. Marián

Zítra: Emanuel

Termíny svozu odpadů 2017.jpg

Splatnost poplatku za odvoz komunálního odpadu a ze psů

Termín splatnosti je do 31. března a do 30.září. Částka pro rok 2017 je 450,- / 1 osoba / rok. Za 1 psa je Kč 100,- / rok a za každého dalšího Kč 150,- / rok.
Občané mohou poplatek platit hotově v úřední dny pondělí a středu na OÚ, složenkou nebo bankovním převodem na č. účtu Obecního úřadu Pěnčín 8120701 / 0100. Dále uveďte variabilní symbol pro identifikaci platby (VS).
VS sestává z roku platby + kód (01) + číslo domu. Příklad:
201701 xxx                            (xxx = číslo popisné vaší nemovitosti, např. 001   nebo 222). Do zprávy pro příjemce uveďte např. "4 osoby a 1 pes"
Děti do jednoho roku svého věku poplatek neplatí. Platba může být provedena i dříve. Výše uvedená splatnost je nejzazší možný termín.

Informace: tel. 582 378 721 nebo ou@obecpencin.cz

Návštěvnost stránek

106471
obecpencin_footer.png